شنبه 4 فروردین 1403 برابر با Saturday, 23 March , 2024

نشست علمی نحوه معرفی امام علی(ع) به جوانان و نوجوانان

پنجمین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی (ع) روز دوشنبه دهم تیرماه  از ساعت 30/15 تا 30/17 در سالن غدیر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود . در این نشست دکتر محمد آرمند  با موضوع  نحوه معرفی امام علی علیه السلام به جوانان و نوجوانان ( با تأکید بر کتب درسی ) سخنرانی خواهد کرد . دکتر مراد حاصل نیز دبیر این نشست است.

در پنجمین نشست علمی مرکز تحقیقات امام علی (ع) دکتر محمدعلی آذر شب، دکتر محسن ایمانی، دکتر حسن مظاهری، دکتر امیر نادری، دکتر سیاوش بهرامی، دکتر محمد حسن معصومی، دکتر محمدعلی لسانی، دکتر مریم قبادی، دکتر مریم صانع پور، دکتر فرج الله قنبری و حجت الاسلام داوود مهدوی زادگان حضور خواهند داشت . شرکت در این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است .

 

آشنایی با دکتر آرمند

 دکتر محمد آرمند متولد ۱۳۴۴  مدرک کارشناسی خود را در رشته تکنولوژی آموزشی از  دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد خود را در رشته  تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش  از دانشگاه  دانشگاه تربیت مدرس اخذ گرفته است.وی در رشته  برنامه ریزی درسی  در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شده است .

 

دکتر ارمند علاوه بر انتشار دهها مقاله در نشریات تخصصی و ارائه مقالات متعدد در سمینارهای علمی، تا کنون 5 کتاب با عناوین واژگان علوم تربیتی،شیوه نوشتن مقالات پژوهشی، کتاب شناسی؛ گزیده توصیفی علوم تربیتی، نحوه نگارش و تهیه کتاب درسی دانشگاهی و گرایشها و زمینه‌های تحقیق منتشر کرده است .

 

وی تا کنون در مجموعه «سمت»، دبیری گروه علوم تربیتی، رئیس کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی و ارزشیابی، معاون مدیر، رئیس مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی ، مدیر گروه علوم تربیتی و مدیری گروه مطالعات کتاب درسی را بر عهده داشته و همچنین در دانشگاه علامه طباطبایی و  دانشگاه تهران تدریس کرده است .

 

منبع: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=18298

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

آخرین مطالب