پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 برابر با Wednesday, 17 April , 2024

نرم افزار جامع مهدویت

این نرم افزار محصولی از تیم برنامه نویسی گروه فرهنگی و مذهبی نینواست و برای نیمه شعبان میلاد پر سعادت حضرت صاحب الزمان ( عج ) آماده و تهیه شده است و از برنامه winrarو Clone CD پشتیبانی می کند .

امکانات نرم افزار:

نرم افزار بصورت اتوران طراحی شده است فقط کافیست فایل دانلود را با برنامه Clone CD   رایت نمایید و سی دی فوق را درون پلیر خود قرار دهید تا نرم افزار بصورت اتوماتیک اجرا شود .

تیم برنامه نویسی گروه فرهنگی و مذهبی نینوا اداره کننده سایت رهبران شیعه به جهت ترویج فرهنگ اسلامی و شیعی با تمامی سایتهای مذهبی که می خواهند تولید نرم افزار داشته باشند آماده همکاری می باشد .

توضیحاتی در مورد نرم افزار مهــــدویت :

این نرم افزار برای در خصوص آشنایی با حضرت بقیه الله (عج) ، سرانجام یهود بعد از ظهور ، زیارت معروف آل یاسین به همراه ترجمه فارسی ، پاسخگویی به شبهات ( چرا غیبت صغری امتداد نیافت ؟ ، آیا امام زمان (عج) با خشونت حکومت خواهد کرد ؟ ، چرا نام امامان در قرآن نیامده است ؟ ، اثبات لزوم امامت چیست ؟ ) ، چگونه برای فرج دعا کنیم ، نشانه های ظهور چیست ؟ امام زمان از نظر اهل سنت ، آشنایی با محل حکومت امام زمان (عج) مسجد سهله ، آشنایی با مسجد جمکران ، روایات شنیدنی از حضرت .

قابل توجه است 14 حدیث از پیامبر اکرم (ص) در مورد آخرالزمان و ظهور منجی از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد .

نوع فشرده ساز : winrar

نوع ایمیج برنامه : Clone CD

حجم فایل : 5.85 مگابایت

{ لینک دانلود }

منبع:www.shia-leaders.com

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=18125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

آخرین مطالب