یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 برابر با Sunday, 19 May , 2024

پایگاه نبی اعظم nabiaazam.com

پست الکترونیک: p-bank@noornet.net
زبان: فارسی ، عربی ، اردو
این پایگاه توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی راه اندازی شده است.
آنچه اکنون در پایگاه نبی اعظم ارائه می ¬شود تنها معرفی موضوعی محتوای اینترنت پیرامون رسول خدا است. پایگاه نبی اعظم در واقع واسطه ای بین کاربران و پایگاه¬های اسلامی و صفحات ویژه نبی اعظم است.
اینک به برخی از ویژگی های این شاهراه اطلاعاتی اشاره می شود:
1. طبقه بندی موضوعی: دراین نوع طبقه بندی اطلاعات بر اساس موضوع مرتب شده است و کاربر از طریق درخت موضوعات به مطلب مورد نظر خود دست می یابد.
2. توضیحات هر آدرس: با توجه به تنوع محتوا درهر یک از بخش هایی که معرف می شود، توضیحات مختصری درباره محتوای هر آدرس ارائه شده است تا کاربران به راحتی از میزان محتوای هر پایگاه یا آدرس مطلع شوند و پس از مطالعه این توضیحات اجمالی، به دلخواه، پایگاه مورد نظر را بررسی و استفاده کنند.
3. ذکر آدرس ها: آدرس هر پایگاه در کنار عنوان و توضیحات ذکرشده است تا کاربر ضمن ملاحظه محتوا از آدرس آن نیز مطلع گردد وقبل از ورود به پایگاه مقصد نهایی خود را شناسایی کرده و با صرف حداقل زمان به پایگاه و محتوای مورد نظر خود منتقل شود.
4. امکان همکاری کاربران در شناسایی و معرفی آدرس¬ها: این امر با توجه به وسعت اطلاعات و شیوه دستی جمع آوری و معرفی آدرس ها در شاهراه های اطلاعاتی،دنبال می شود. علاقمندان به همکاری در این جهت می توانند از طریق گزینه ویراستار شوید فرم مربوط را تکمیل نموده تا پس از بررسی های لازم نسبت به امکان ویرایش پایگاه توسط آنان، اقدام شود

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=16573

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

آخرین مطالب