شنبه 4 فروردین 1403 برابر با Saturday, 23 March , 2024

فراخوان مقاله جشنواره سفرنامه نگاری ناصر خسرو

 سومین جشنواره‌ی «سفرنامه‌نگاری ناصرخسرو» در خردادماه 1393 برگزار می‌شود. این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود که بخش نخست «عکس، فیلم، سفرنامه‌ی مکتوب، سفرنامه‌ی صوتی، سفرنامه‌ی مجازی (سایت، وبلاگ و..) و سایر قالب‌ها» و بخش دوم ویژه‌ی «سفرهای نوروزی» است. همچنین بخشی به سفرنامه‌های کودک و نوجوان اختصاص داده شده که این بخش مخصوص سفرنامه‌هایی است که توسط کودکان و نوجوان زیر 16 سال نوشته یا ضبط شده‌اند.

در جشنواره‌ی امسال، بخش ویژه‌ای هم به تور کارگاهی سفرنگاری اختصاص داده شده است. این بخش به‌شکل ویژه با برگزاری یک تور اختصاصی برپا می‌شود و شرکت‌کنندگان باید در طول زمان تور و بازدیدهای اختصاصی در کنار صاحب‌نظران مرتبط در هر قالبی که تمایل دارند، اثرشان را خلق کنند.

ضوابط این جشنواره به این شرح است: تعداد ارسال آثار به بخش‌های مختلف جشنواره محدودیت ندارد. شرکت علاقه‌مندان در چند بخش ممنوعیت ندارد. اولویت در انتخاب، نمایش و داوری با آثاری است که مستند و دارای زمان و مکان مشخص باشند.

آخرین مهلت دریافت آثار، 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 است که داوری آثار نیز از دوم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. جشنواره‌ی سفرنامه‌نگاری ناصرخسرو و شروع برنامه‌ی نمایشگاهی و جلسات نمایش آثار، از 17 تا 27 خرداد‌ماه سال آینده خواهد بود.

شرکت‎کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره (www.safarnegar.com) مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=19754

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

آخرین مطالب