جمعه 24 فروردین 1403 برابر با Friday, 12 April , 2024

دوفصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام به درجه علمی-پژوهشی ارتقاء یافت.

مطالعات تاریخی جهان اسلام؛ نشریه ایی است که از سوی گروه تاریخ اسلام مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه(ص) منتشر می شود و تا تابستان 1393 شماره سوم آن انتشار یافته است. این مجله به منظور توسعه سرمایه پژوهشي و ارتقاء جايگاه و تعميق مطالعات در خصوص مسايل بنيادين و معاصر کشورهای مسلمان و ارائه راه حل برای آن با رویکرد اسلامی- تاریخی انتشار می یابد از این رو، از مقالات تاریخ معاصر جهان اسلام و ایران در عرصه مذکور از طریق سامانه نشریات جامعه المصطفی العالمیه یا emam.history@gmail.com  استقبال می کند.

کمیسیون نشریات علمی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مورخ 21 خرداد 1393 با درجه علمی- پژوهشی دو فصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام از شماره اول (بهار و تابستان 1392) تا خرداد 1395 به صاحب امتیازی جامعه المصطفی العالمیه و مدیر مسئولی و سردبیری دکتر نعمت الله صفری فروشانی و دستیاری دکتر مرتضی شیرودی موافقت کرده است.(برای رؤیت نام مجله در فهرست نشریات، اینجا را کلیک کنید).

اعضای هیأت تحریریه مجله به ترتیب الفبا بدین شرح است:

ناصر باقری بیدهندی- فاطمه جان احمدی- محمدرضا جباری- محمدعلی چلونگر- احمدرضا خضری- محسن خندان(الویری)- ناصر رفیعی محمدی- محمد سپهری- محمدامیر شیخ نوری- نعمت الله صفری فروشانی- هادی عالم زاده- حسین عبدالمحمدی- حسین قره چانلو- اصغر  منتظر القائم- علیرضا واسعی.

/پایان/

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=20576

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

آخرین مطالب