جمعه 31 فروردین 1403 برابر با Friday, 19 April , 2024

نرم افزار چند رسانه ای تاریخ معاصر ایران منتشر شد

نرم افزار تاریخ معاصر ایران به منظور معرفی، شناخت و بازخوانی تاریخ معاصر کشورمان از دوران صفویه تا انقلاب اسلامی ایران، به همت موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، در دو لوح فشرده منتشر شد. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران؛ این نرم افزار با گرافیکی زیبا در سه بخش اصلی رویدادها، جریانها و شخصیتها به بازگو کردن وقایع تاریخ معاصر کشور می پردازد.

 

نرم افزار تاریخ معاصر ایران با پشتوانه علمی محکم و با تکمیل اطلاعات نوشتاری، مقالات، اسناد، تصاویر، مجموعه فیلمها و با بهره گیری از برترین تکنولوژیهای روز در تولید نرم افزارهای چند رسانه تهیه شده است.

 

 
حکایتها، مجموعه فیلمهای تاریخی، مجموعه اسناد و تصاویر از دیگر بخشهایی است که در این نرم افزار گنجانده شده و می توان با یک کلیک آلبومی از تصاویر ناب تاریخ معاصر ایران را ورق زد و اسنادی کم نظیر را مشاهده نمود. علاوه براین مقالات تاریخی و پژوهشی این برهه تاریخی ارائه شده است. همچنین با معرفی کتب و نشریات منتشر شده از سوی موسسه به همراه چکیده ای از متن آن، منابع پژوهشی قوی و عمیقی به دانشجویان و محققین حوزه های علوم انسانی و تاریخ معاصر معرفی می شود.

 

قیمت این نرم افزار 12 هزار تومان است.
 

جهت تهیه این نرم افزار با شماره تلفنهای 22005425 و  56365057 تماس حاصل فرمائید.

 

منبع: انجمن ایرانی تاریخ

لینک کوتاه مطلب: https://tarikhi.com/?p=19776

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

آخرین مطالب